tirsdag den 5. februar 2013

Indlægget før indlægget - Tvillingevogn til salg

Inden indlægget som handler om, at vi sælger vores dejlige lejlighed med vores dejlige udsigt og store lyse stue, vil jeg lige fortælle, at vi også sælger vores klapvogn. Den store.  Baby Jogger city Mini´en. Den som vi købte lige før Skrubben kom, og som den lille hapser er vokset sig stor i. ja, det ER da lidt sentimentalt sådan at sælge sine babyvarer..

Gøg og Gokke i regnvejr med regnslaget på. Det er vildt hyggeligt at sidde derinde, tror jeg.
 Vi har været rigtig glade for klapvognen og den har været med mange steder. Zoo, skoven, City, Frederiksbergcenteret, legepladsen og så videre.
Grunden til at vi købte netop denne klapvogn var, at den har to separate kalecher. Så den ene kunne have lukket ned mens den anden var vågen. U U N D V Æ R L I G T med to børn med forskellige soverytmer.
Den er supernem at køre med, der er både net under og et net bag hver plads, så der er rig mulighed for opbevaring af habbengut som sådan nogle unger kræver...
Og på Frilandsmuseet med en lille Skrubbemus i Voksi og løbecyklen hængende på styret
Og i skoven hvor de to fjollehoveder er så store, at de kan nå hinanden og driller
Vi har, som jeg skrev, brugt den en del. I lidt over 1 år. 1 trekvart år, faktisk. Vognen ser ikke slidt ud men dog brugt. Regnslaget er nyt og den har også fået nyt forhjul. Vi forestiller os, at for hele molevitten (klapvogn med 1 nyt hjul(400,-), regnslag( 600,-) og rejsekuffert, så den kan komme med i en flyver til de varme lande) skal vi have 1600 kroner. Nogle aftagere?!

Se specifikationer om klapvognen her

11 kommentarer:

  1. uunvævrligt, ligefrem? Haha

    SvarSlet
  2. Ja, til bævere. Nå. Det er rettet nu:)

    SvarSlet
  3. Altså, jeg vil ikke købe den, vel, men bare lige give den et par rosende ord med på vejen. For JA - City Elite double-trouble-schmouble er f**** smart, når man har to smållinger med beskeden alderforskel. Så go buy, alle (kommende) tobørnsmødre!

    SvarSlet
  4. Æææh.... uunværligt er ikke meget bedre ;o) - jeg køber et "d".

    SvarSlet
    Svar
    1. HA! For HØlWED hvor det kører for mig!

      Slet
  5. Haha, det bliver sjovere og sjovere med uunværdligt. Jeg vil ikke købe flere bogstaver, men jeg vil gerne flytte det 'd', Mette D. købte, så det kommer hen efter n'et ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej. Havde rent faktisk lavet en hurtig googling, men der er åbenbart for mange mennesker som ikke kan stave!

      Slet
    2. KÆFT MAND, - Det er hvad man får ud af venstrehåndarbejde! Nå. Nu. Slut.

      Slet
  6. Hvor stor er jeres lejlighed?

    SvarSlet
    Svar
    1. 107 kvm. Stor stue og to store værelser.

      Slet

1-2-3 nu! Så er det NU! Skriv - Jeg elsker det!